Suportul serviciilor de găzduire Tipărire

  • suport metin2, servicii metin2, gazduire metin2, despre metin2
  • 2

Ce reprezintă serviciul de suport sau asistență tehnică?

Echipa OVINETWORK monitorizează constant funcționalitatea serviciilor în parametri optimi, astfel în cât pagina ta web sau serverul de joc să rămână conectate în permanență.

Am introdus trei pachete de suport/asistență tehnică după cum urmează:

 

Suportul STANDARD

Informațiile tehnice și/sau alte indicații cu privire la administrarea și utilizarea serviciului se furnizează doar pe baza unui tichet de suport deschis din contul de client.

Aceste solicitări NU INCLUD verificări directe asupra conținutului serviciului, respectiv a serverelor de joc, consultarea sau soluționarea erorilor generate de client.

 

În acest caz, echipa de suport poate îndruma clientul spre soluționarea problemei doar în baza unei erori sau log furnizat de acesta.

În cazul în care, echipa de suport dispune de un tutorial pregătit pentru soluționarea problemei, va fi transmis clientului, fără alte intervenții tehnice realizate de echipa de asistență OVINETWORK.

Programul de contact conform pachetului de suport standard este L-V: 08-20.

 

TIMP MEDIU DE RĂSPUNS: 1-3 ore (L-V: 08-20) dar nu este garantat

 

Suportul ÎNCEPĂTOR

Informațiile tehnice și/sau alte indicații cu privire la administrarea și utilizarea serviciului se furnizează pe baza unui tichet de suport deschis din contul de client sau prin modalitatea de interacțiune rapidă în aplicația WHATSAPP.

La cererea clientului, pot fi verificate erorile returnate de server, logurile, curățarea logurilor sau repornirea serverului de către echipa de asistență tehnică.

 

În cazul serviciilor de găzduire metin2, pot fi solicitate de către client următoarele:

  • Actualizare fișiere autopatcher
  • Instalare/reinstalare serverfiles afișat pe pagina OVINETWORK, fără alte costuri suplimentare (10 reinstalări lunare)
  • Configurare firewall avansat la cerere (o singură instalare)
  • Instalare/reinstalare fișiere tip quest, furnizate de către client.
  • Actualizare categorii/obiecte magazin de obiecte online (maxim 5 categorii/25 de obiecte)
  • Configurare/instalare homepage/itemshop custom sau de pe pagina OVINETWORK (5 instalări lunare)
  • Configurare/activare funcție send e-mail resetare parolă jucător
  • Configurare modul de plată prin paypal, valabil doar în cazul scripturilor furnizate de către OVINETWORK (Itemshop/Homepage)

Prioritate în preluarea sesizărilor din portalul de clienți.

TIMP MEDIU DE RĂSPUNS: 2 ore dar nu este garantat

 

Suportul EXTINS

Informațiile tehnice și/sau alte indicații cu privire la administrarea și utilizarea serviciului se furnizează pe baza unui tichet de suport deschis din contul de client sau prin modalitatea de interacțiune rapidă în aplicația WHATSAPP.

La cererea clientului, pot fi verificate erorile returnate de server, logurile, curățarea logurilor sau repornirea serverului de către echipa de asistență tehnică.

La cererea clientului, pot fi realizate verificări remote privind funcționalitatea serviciilor (ANYDESK), configurarea programelor necesare administratării serviciului cât și pentru compilare sursă sau editare joc, după cum urmează:

  • Programe administrare server (Winscp/Filezilla/Navicat/Putty)
  • Programe compilare sursă server (Virtualbox/Visual Studio)

Licențele necesare utilizării programelor NU SUNT INCLUSE!

 

În cazul serviciilor de găzduire metin2, pot fi solicitate de către client următoarele:

  • Actualizare fișiere autopatcher
  • Instalare/reinstalare serverfiles afișat pe pagina OVINETWORK, fără alte costuri suplimentare (10 reinstalări lunare)
  • Configurare firewall avansat la cerere (o singură instalare)
  • Instalare/reinstalare fișiere tip quest, furnizate de către client.
  • Actualizare categorii/obiecte magazin de obiecte online (maxim 5 categorii/25 de obiecte)
  • Configurare/instalare homepage/itemshop custom sau de pe pagina OVINETWORK (5 instalări lunare)
  • Configurare/activare funcție send e-mail resetare parolă jucător
  • Configurare modul de plată prin paypal, valabil doar în cazul scripturilor furnizate de către OVINETWORK (Itemshop/Homepage)

Prioritate în preluarea sesizărilor din portalul de clienți.

TIMP MEDIU DE RĂSPUNS: 1 ORA dar nu este garantat

 

Programul de contact prin tichet conform pachetului de suport standard este L-V: 08-20. S-D: 10-16

Programul de contact prin tichet/whatsapp conform pachetului de suport incepantor este L-V: 08-20. S-D: 10-16

Programul de contact prin tichet/whatsapp conform pachetului de suport extins este L-V: 08-22. S-D: 08-22

 


Răspunsul a fost util?
« înapoi